Dynaway EAM
et enterprise asset management system bygget for microsoft dynamics
Med denne løsning kan du nemt og effektivt holde dine maskiner og andet produktionsudstyr i topform. Systemet sørger for, at du hele tiden er opdateret på hvilke vedligeholdelsesopgaver der skal klares, at reservedele er på lager og det giver dig samtidig et samlet overblik over vedligeholdelsesopgavernes omkostning og tidsforbrug.
Løsningen kan nemt kobles på din Business Central, og du kan derfor tilgå og bruge dine data på tværs af dine systemer. Det betyder, at dine medarbejdere har adgang til vigtig information, og at vedligeholdelsesprocesserne bliver optimeret på baggrund af bedre indsigt i økonomi, indkøb og lagerstyring.

Lagerstyring
Registrering af reservedele og overblik over forbrug
Analyse
Mål og hold øje med jeres vedligeholdelsearbejde og KPI'er
Økonomistyring
Opret og hold øje med vedligeholdelsesbudgetter i dit ERP-system
udfør arbejdsopgaver
Planlæg opgaver
Fordele ved at bruge Dynaways EAM-løsning
Undgå driftsforstyrrelser
Du gør dit udstyr mere holdbart
Synlighed og effektivitet
Efterlever krav og regulativer
Du sørger for, at din virksomhed overholder gældende regler og lovgivning.
Højere sikkerhed og sundhed
Du forbedrer sikkerheden i din virksomhed ved at have klare arbejdsgange for vedligehold.
Let's succeed together
Hos RelateIT har vi mere end 130 konsulenter, som er specialister inden for Microsoft Dynamics 365 Business Central og de mulige extensions . Tag et kig på vores referencer og se eksempler på forskellige løsninger, vi har lavet i samarbejde med vores kunder.