Hotline
Få hjælp, når du har brug for det
Med en hotlineaftale hos RelateIT får du hjælp og vejledning, hvis du støder ind i udfordringer eller problemer med Business Central / NAV eller en af vores andre ydelser som LS Retail, Microsoft Power BI, Power Platformen, IT-infrastruktur, Web-løsninger og FaVa. Du får direkte adgang til vores specialister og konsulenter inden for dét område, du har behov for hjælp til.
Vores Hotline kan bl.a. tilbyde følgende:
- Fejlfinding og problemløsning
- Teknisk vejledning
- Guide til softwareopdateringer
- Driftsstatus og overvågning

Hotlineaftale til alle dine løsninger
Business Central/ NAV Hotline
Vores Business Central/ NAV hotline er fast bemandet med kompetente Business Central-konsulenter med mange års erfaring, så de kender alle hjørner i systemet. Det eneste du skal gøre, når du har en aftale, er at sende en e-mail eller kontakte RelateIT telefonisk, så får du svar inden for 2-4 timer inden for normal arbejdstid.
POS-kritisk hotline til detailhandel
Kassesystemet er essentielt i din butiks åbningstider. Det ved vi, og derfor har vi en helt speciel hotlineaftale til detailhandlen. Denne hotline er bemandet med tekniske eksperter, der er specialiseret i POS-systemer og kassesystemer. Formålet er at sikre, at eventuelle udfordringer med kassesystemet hurtigt og effektivt kan løses, så din butik kan fortsætte den daglige drift uden væsentlige afbrydelser.
Hotlineaftale til andre løsninger
Hotlineaftalen kan udvides til også at omfatte andre ydelser fra RelateIT, så I vil have en fælles adgang til support både i forhold til Business Central/NAV, men også Infrastruktur, Power BI, Web-løsninger, Power Platformen og vores Fava-løsning (Løsning til Fashion-branchen). Også her er hotlinen bemandet med konsulenter som er specialister indenfor netop disse områder.
Kunne du tænke dig en hotlineaftale med RelateIT?
Følg MED I STATUS PÅ opgaveløsningen VIA ticket-baseret support
Når du får support via RelateIT's hotline foregår det med en ticket-baseret fremgangsmåde, som sikrer en struktureret supportproces og øger gennemsigtigheden for dig. Du ved hele tiden, hvor vi er i processen. Kort sagt lægger vi i vores hotline vægt på, at du får:
Struktureret support: En organiseret tilgang til håndtering af supportanmodninger sikrer, at intet overses, og der er en dokumenteret historik for hver ticket.
Effektiv problemløsning: Prioritering, tildeling af opgaver og en struktureret fremgangsmåde hjælper med hurtigere responstider, præcise løsninger og reduceret nedetid.
Bedre kommunikation: Klare og dokumenterede kommunikationskanaler mellem dig og supportteamet sikrer, at begge parter er opdateret på fremskridt og ændringer.
Gennemsigtighed: Du kan følge med i status og kommunikation.
HOTLineaftaleR
Microsoft Business
Central/ NAV
Aftalen kan tilpasses din virkomheds behov
10 opkald pr. måned
1. level support af Business Central/ NAV specialister
POS-kritisk hotline for Retail
Aftalen kan tilpasses din virkomheds behov
10 opkald pr. måned
Øjeblikkelig respons
1. level support af specialister indenfor detailhandel
IT-
infrastruktur
Aftalen kan tilpasses din virkomheds behov
10 - 50 opkald pr. måned
Overvågning af systemer
Office 365 Backup
Security Operations
Endpoint and network management
1. level support af specialister indenfor de enkelte områder
Power BI, Power Platform, Web, FaVa
Aftalen kan tilpasses din virkomheds behov
10 opkald pr. måned
1. level support af specialister indenfor de enkelte områder
Åbningstider
Hotlinen er åben i tidsrummet:
- Mandag: 08:30-16:30
- Tirsdag: 08:30-16:30
- Onsdag: 08:30-16:30
- Torsdag: 08:30-16:30
- Fredag: 08:30-15:30
Det er vigtigt at bemærke, at tilgængeligheden af en hotline uden for åbningstiderne kan variere afhængigt af din aftale.
Hotline svartider
- En indkommen supportopgave vil under normale omstændigheder blive påbegyndt inden for 2-4 timer inden for normal arbejdstid.
- Opgaver, der ikke umiddelbart kan besvares og afhjælpes på hotline, vil blive beskrevet, registreret og overdraget til en specialist, og du vil blive kontaktet inden for 8-16 arbejdstimer vedr. afklaring eller aftale om besøg. Dette gælder f.eks. ydelser inden for andre områder end Business Central/ NAV.
- Har du en POS-kritisk hotline-aftale vil supportopgaven blive påbegyndt umiddelbart efter, du har meldt den ind.