Hotline

Med en hotlineaftale hos twoday RelateIT får du hjælp og vejledning, hvis du støder ind i udfordringer eller problemer med Business Central / NAV eller en af vores andre ydelser som LS Retail, Microsoft Power BI, Power Platformen, IT-infrastruktur, Web-løsninger og FaVa. Du får direkte adgang til vores specialister og konsulenter inden for dét område, du har behov for hjælp til.

Vores Hotline kan bl.a. tilbyde følgende: 

  • Fejlfinding og problemløsning
  • Teknisk vejledning
  • Guide til softwareopdateringer
  • Driftsstatus og overvågning

 

Få hjælp, når du har brug for det

Image

Hotlineaftale til alle dine løsninger

Business Central/ NAV Hotline

Vores Business Central/ NAV hotline er fast bemandet med kompetente Business Central-konsulenter med mange års erfaring, så de kender alle hjørner i systemet. Det eneste du skal gøre, når du har en aftale, er at sende en e-mail eller kontakte twoday RelateIT telefonisk, så får du svar inden for 2-4 timer inden for normal arbejdstid.

POS-kritisk hotline til detailhandel

Kassesystemet er essentielt i din butiks åbningstider. Det ved vi, og derfor har vi en helt speciel hotlineaftale til detailhandlen. Denne hotline er bemandet med tekniske eksperter, der er specialiseret i POS-systemer og kassesystemer. Formålet  er at sikre, at eventuelle udfordringer med kassesystemet hurtigt og effektivt kan løses, så din butik kan fortsætte den daglige drift uden væsentlige afbrydelser.

Hotlineaftale til andre løsninger

Hotlineaftalen kan udvides til også at omfatte andre ydelser fra twoday RelateIT, så I vil have en fælles adgang til support både i forhold til Business Central/NAV, men også Infrastruktur, Power BI, Web-løsninger, Power Platformen og vores Fava-løsning (Løsning til Fashion-branchen). Også her er hotlinen bemandet med konsulenter som er specialister indenfor netop disse områder.

Kunne du tænke dig en hotlineaftale med twoday RelateIT? 

Kontakt os

Følg MED I STATUS PÅ opgaveløsningen VIA ticket-baseret support

Når du får support via twoday RelateIT's hotline foregår det med en ticket-baseret fremgangsmåde, som sikrer en struktureret supportproces og øger gennemsigtigheden for dig. Du ved hele tiden, hvor vi er i processen. Kort sagt lægger vi i vores hotline vægt på, at du får: 

Struktureret support: En organiseret tilgang til håndtering af supportanmodninger sikrer, at intet overses, og der er en dokumenteret historik for hver ticket.

Effektiv problemløsning: Prioritering, tildeling af opgaver og en struktureret fremgangsmåde hjælper med hurtigere responstider, præcise løsninger og reduceret nedetid.

Bedre kommunikation: Klare og dokumenterede kommunikationskanaler mellem dig og supportteamet sikrer, at begge parter er opdateret på fremskridt og ændringer.

Gennemsigtighed: Du kan følge med i status og kommunikation.

HOTLineaftaleR 

Microsoft Business
Central/ NAV

Aftalen kan tilpasses din virkomheds behov

  • 10 opkald pr. måned

  • 1. level support af Business Central/ NAV specialister

POS-kritisk hotline for Retail

Aftalen kan tilpasses din virkomheds behov

  • 10 opkald pr. måned

  • Øjeblikkelig respons

  • 1. level support af specialister indenfor detailhandel

IT-
infrastruktur 

Aftalen kan tilpasses din virkomheds behov

  • 10 - 50 opkald pr. måned

  • Overvågning af systemer

  • Office 365 Backup

  • Security Operations

  • Endpoint and network management

  • 1. level support af specialister indenfor de enkelte områder

Power BI, Power Platform, Web, FaVa

Aftalen kan tilpasses din virkomheds behov

  • 10 opkald pr. måned

  • 1. level support af specialister indenfor de enkelte områder

Åbningstider

Hotlinen er åben i tidsrummet:

  • Mandag: 08:30-16:30
  • Tirsdag: 08:30-16:30
  • Onsdag: 08:30-16:30
  • Torsdag: 08:30-16:30
  • Fredag: 08:30-15:30

Det er vigtigt at bemærke, at tilgængeligheden af en hotline uden for åbningstiderne kan variere afhængigt af din aftale.

Hotline svartider

  • En indkommen supportopgave vil under normale omstændigheder blive påbegyndt inden for 2-4 timer inden for normal arbejdstid.
  • Opgaver, der ikke umiddelbart kan besvares og afhjælpes på hotline, vil blive beskrevet, registreret og overdraget til en specialist, og du vil blive kontaktet inden for 8-16 arbejdstimer vedr. afklaring eller aftale om besøg. Dette gælder f.eks. ydelser inden for andre områder end Business Central/ NAV. 
  • Har du en POS-kritisk hotline-aftale vil supportopgaven blive påbegyndt umiddelbart efter, du har meldt den ind. 

Ønsker du at vide mere om vores Hotline?