Webinar

5 grunde til at vælge Shopify til din webshop, hvis du bruger Business Central


Shopify  WeBSHOP e-commerce NO-code brugervenlighed


Vil du gerne i gang med en webshop eller flytte din eksisterende? Tag med til dette webinar på kun 30 minutter, hvor Michael Skovsgaard (Commercial Manager) og Karsten Tietje (Product Manager Web) fortæller dig om Shopify - og giver dig 5 gode grunde til at vælge Shopify frem for klassiske eCommerce løsninger, når du bruger Business Central Cloud.

Business Central og Shopify snakker sammen

Hvis du har Business Central Cloud, kan du glæde dig over, at der findes en connector mellem Business Central og Shopify. Kort sagt betyder det, at din webshop snakker sammen med din Business Central, og på den måde gør det dine arbejdsgange meget nemmere. Du skal nemlig kun vedligeholde data i ét system, Business Central. I Shopify skal du blot koncentrere dig om at lave en flot og brugervenlig webshop til dine kunder.

✓ Undgå manuelle processer
✓ Undgå tab af ordrer
✓ Vær sikker på, at alle priser og varianter er korrekte
✓ Få en platform med høj hastighed
✓ Få en platform med gode muligheder for SEO, så dine kunder nemt får øje på dig, når de søger på Google.

På webinaret får du naturligvis også indblik i omkostningerne ved at kaste dig ud i et Shopify-projekt. Det er slet ikke så uoverskueligt, som du måske tror.

Shopifyconnector til din Business Central

Hvis du har  Business Central Cloud, kan du glæde dig over, at der findes en connector mellem Business Central og Shopify. Kort sagt betyder det, at din webshop snakker sammen med din Business Central, og på den måde gør det dine arbejdsgange meget nemmere. Det hele giver nemlig lidt mere mening, når data snakker sammen.



Det sker her

Webinaret er afholdt

Se optagelse af webinaret nedenfor


Del dette event


Dine oplægsholdere

Image

Michael Skovsgaard
Commercial Manager

Image

Karsten Tietje
Product Manager Web

Agenda

    • Intro
    • Hvad er Shopify?
    • Fordele ved Shopify vs. klassiske e-commerce løsninger
    • Integration til Business Central
    • Omkostninger (licenser, gebyrer m.m.)
    • Afrunding og spørgsmål

    Målgruppe

    Webinaret er relevant for dig, der gerne vil have en brugervenlig e-commerce løsning, der kan integreres til Business Central og arbejder i en lille eller mellemstor virksomhed (B2C).