IT Service Management Desk


Vi klarer din IT-DRIFT

IT-infrastruktur og drift kræver bevågenhed og vedligeholdelse for at forblive sund og let at arbejde med. Vi er vant til at tjenester som internet, mail og teams altid er tilgængelige – uanset hvor i verden vi befinder os og hvad tid på døgnet det er. Det kræver imidlertid konstant overvågning og drift.  

twoday RelateIT har flere års erfaring med at drive store enterprisemiljøer på tværs af tidszoner og krævende forbindelser. Vi ved, hvad det kræver, og hvor frustrerende det er, når noget ikke virker. 

Image

Derfor skal du vælge IT Service Management

Med IT Service Management klarer twoday RelateIT din IT-drift.  Vi opretter en IT-service-aftale, hvor du får vedligehold, support og monitorering af dine løsninger, så du er sikker på, at de altid performer optimalt og du kan fokusere på dine kerneområder.  


sikkerhed

Overvågning af hele jeres IT-setup i Cloud for at opdage trusler, der kan føre til brist på sikkerheden


færre omkostninger

Faste månedlige omkostninger og rådgivning om, hvordan I kan nedbringe omkostninger på jeres setup.


pålidelighed

Dedikerede drifsressourcer, der tager ansvar fra kælder til sky og udfører proaktive tiltag, der minimerer risikoen for nedbrud. 


performance

Overvågning og monitorering af jeres platforms samlede performance, der tilpasses after spids- og lavbelastning. 

monitoreret drift

Første skridt i retningen af en moden og modstandsdygtig IT-infrastruktur er at skabe indsigt. Indsigt gør det nemlig muligt at være på forkant med både udvikling og krisesituationer. 

Vi anvender Cloud-produkter og open source-teknologi til monitorering. Og vi kan både rådgive dig og implementere løsninger, der giver indsigt og overblik i en kompleks infrastruktur. 

automatisering

Automatisering og strømlining kan betale sig. Det har vi lært af den forretningsmodel, som er vokset frem med modningen af Cloud infrastruktur. 

Vi kan hjælpe dig med implementering af automatisering i både traditionel IT-infrastruktur, hvor det giver stor værdi at systemerne selv kan fejlrette og opdatere, og i specialiseret ERP-infrastruktur, hvor det i langt højere grad handler om procesoptimering ved at fjerne de simple workflows fra medarbejderen for på den måde at skabe mere tid til udvikling eller mere komplicerede opgaver. 

en it service management løsning til netop dine behov

Enhver virksomhed er forskellig og det samme er behovene for IT Service Management. Du har derfor mulighed for at vælge den løsning, der passer til netop din virksomhed.

Basic

Service

  • Best Practise Servicekoncept
  • Licensrådgivning- og administration
  • Serviceaftale
  • Dedikeret konsulent

Pro

Komplet platformsansvar, Support & Monitorering , Service

  • Best Practise Servicekoncept
  • Licensrådgivning- og administration
  • Serviceaftale
  • Dedikeret konsulent
  • Administration af MS Cloud abonnementer (og alle andre platforme)
  • Monitorering af løsning og rapportering af hændelse
  • Som kunde beslutter du, hvad der skal gøres
  • Hotlineaftale
  • Overvågning af performance og justering
  • Backup og restore
  • Komplet vedligehold og proaktiv udbedring
  • PC- og mobiladministration
  • Faste servicemøder

Pris på IT service management service

En IT-serviceaftale starter fra 2000 kr. pr. enhed pr. måned med mulighed for forskellige tilkøb. Kontakt os, hvis du vil have et konkret tilbud på en pris til din virksomhed.

Ønsker du at vide mere om IT-infrastruktur?