HSEQ Management App

Vil du gerne sikre, at både ledelse og medarbejdere i din virksomhed kan omsætte HSEQ data til strategiske
beslutninger? Det har vi gjort nemt.

Vi har udviklet en HSEQ management app, som skaber en ensartet struktur af den løbende indsamling af HSEQ-data. Data, som du kan bruge, til at effektivisere hverdagen i din virksomhed. Appen er designet med afsæt i Microsoft Power Apps, der er et godt værktøj til digital udvikling og indsamling af data i virksomheder.

Undgå at vigtige oplysninger går tabt

Med vores HSEQ management app får du værdifulde data til rådighed, eksempelvis omkring hændelser i din virksomhed. Så kan du træffe beslutninger, som gør arbejdet for dine medarbejdere nemmere og mere sikkert at udføre, på baggrund af valide data. Appen hjælper altså med at systematisere processer og skabe overblik – men bedst af alt, så får du forslag til effektivisering af applikationen og systematisk rapportering.

Digitaliserede processer

Det hele foregår i en online, interaktiv brugerflade, og er altså ligesom de apps, som du sikkert kender fra iOS eller
Android. Det betyder, at dine medarbejdere har adgang til appen – uanset hvor de befinder sig. På den måde undgår du tunge ringbind, utallige papirdokumenter og excelark, som aldrig kommer i brug. Med andre ord, så er twoday RelateITs HSEQ management app et nyttigt redskab til at digitalisere og optimere processer.



twoday RelateIT opsætter og designer din HSEQ management app


Lad os opsætte og designe din applikation, så den passer til lige netop din virksomheds behov.
Vi designer appen til din virksomheds visuelle udtryk og brand. Samtidig har vi ekspertisen til at sikre, at der er integration mellem eksempelvis din Dynamics NAV / 365 Business Central, Office 365 eller rapporteringsværktøjet Power BI og din virksomheds HSEQ management app. På den måde, får du de bedste forslag til effektivisering af hverdagen og processerne i din virksomhed.


Læs mere om twoday RelateIT som partner

Sådan hjælper twoday RelateITs HSEQ Management App

Forestil dig, at du arbejder som medarbejder i marken. Du er ude på en opgave, men har nu brug for et dokument til registrering af kørsel. Du åbner din virksomheds HSEQ management app, der giver dig adgang til lige netop det dokument, du står og mangler. Du er netop ankommet til den byggeplads, hvor du skal udføre dagens arbejde. Du opdager, at der mangler et stop-skilt et sted, hvor der normaltvis er et placeret. Du tager nu din telefon frem, tager et billede af stedet og med få klik har du sendt et billede og en beskrivelse af din observation til hovedkontoret. Med hjælp fra vores HSEQ management app, har du nu været med til at gøre din arbejdsplads mere sikker for både dig og dine kollegaer.

Forestil dig nu, at du arbejder på hovedkontoret i din virksomheds kvalitetssikringsafdeling. Du får en notifikation om, at der mangler et stop-skilt på en af virksomhedens byggepladser. Du bestiller derfor hurtigt et stop-skilt, og giver besked til den medarbejder, som du ønsker, skal sætte skiltet op. Din arbejdsdag går videre, og du ønsker nu at se, hvilke afvigelser og hændelser, der er registreret. Du finder de indrapporterede data frem, og ser nu på de kategorier, der har flest afvigelser. Du ser, at der er et område, som kan effektiviseres – og du får en idé til, hvordan du på baggrund af din nye viden, kan gøre arbejdspladsen mere sikker. Du benytter integrationen til Microsoft Power BI og opsætter en rapport med dataene – som du skal bruge til at præsentere din nye idé på en visuel og overskuelig måde. Da appen er tilgængelig og brugervenlig, får du tilmed langt flere indrapporteringer fra medarbejderne i marken, og det betyder, at du kan få større indsigt i arbejdspladsen.

Du får mange muligheder og fordele med appen – faktisk mange flere end eksemplet ovenfor beskriver.

Nedenfor har vi samlet en kort oversigt over, hvordan applikationen kan hjælpe og gøre arbejdet nemmere for både medarbejdere og ledelsen i din virksomhed, samt hvilke funktioner, du finder i vores HSEQ management app



For medarbejderen


  • Enkel og intuitiv navigation i dokumenter, rapporteringer og instruktioner
  • Hurtig registrering af data i marken
  • Medarbejderen holdes opdateret
  • Tidsbesparelse og færre fejl
  • Adgang overalt via mobil, web og tablet

For ledelsen


  • Tidsbesparende automatisering
  • Løbende overblik
  • Nem opdatering og videndeling af interne dokumenter
  • Øget fokus på optimeringsmuligheder i fremtiden

Funktioner


  • Hændelses -og ulykkesrapportering
  • Nærved rapportering
  • Håndtering af dokumenter, manualer og håndbøger
  • Mulighed for at tilpasse funktioner efter dit behov


Vores HSEQ management app er brugervenlig, så alle i virksomheden let kan tilgå og benytte appen. Det skal nemlig være nemt at registrere hændelser, ulykker og afvigelser. Det bedste af det hele er, at du med løsningen imødekommer alle de krav din virksomhed skal opfylde, når det handler om hændelses- og ulykkesrapportering. Dine data samles i et struktureret format, der gør dataanalyse og rapportering til en enkel proces.

Er du nysgerrig på, hvordan vores HSEQ management app ser ud?

Nedenfor har vi indsat billeder af vores demo HSEQ management app, som viser, hvordan du let navigerer rundt og anvender værktøjet.

Sådan ser appen ud, når du åbner den. Det er nemt at navigere i, da du blot vælger om du vil registrere en afvigelse, ulykke eller hændelse. Du kan også nemt tilgå dokumenter, manualer – direkte fra forsiden.

Skal vi fortælle dig mere om applikationen?

Hos twoday RelateIT er nøgleordene for vores samarbejde rådgivning og sparring. Vi kommer gerne forbi til en uforpligtende snak og viser den app, som vi har udviklet til HSEQ management.

Vil du vide mere?


Image

Jesper Hansen
Product Manager, Power