Få styr på den nyeste version af Business Central

Det er blevet forår, og det betyder, at Microsoft har udgivet den nyeste version af Business Central, også kaldt udgivelsesbølge 1 2022. To gange om året udgiver Microsoft nemlig en større opdatering af Business Central, som automatisk bliver udrullet til brugere på BC Cloud – lidt ligesom når din smartphone skal opdateres. De to udgivelser gør, at Microsoft hele tiden kan tilbyde den nyeste version af Business Central, som hele tiden skal leve op til nye krav og behov fra virksomheder.

Med den nye udgivelse sætter Microsoft fokus på at gøre brugeren mere produktiv ved at lave flere forbedringer direkte i appen. I den nye version finder du derfor både nemmere navigation i menuer, bedre rapporteringsmuligheder med Excel-layout samt forbedrede samarbejdsmuligheder i Office 365 universet. Generelt er ønsket igen fra Microsoft, at Business Central altid skal gøres mere brugervenligt, så løsningen kan blive ved med at imødekomme brugernes behov og ønsker. Med Business Central får du altså en løsning, som løbende bliver vedligeholdt og følger med dig i din egen udvikling.

Få overblik over alle nye funktioner

Microsoft har lavet en oversigt over alle nye funktioner, som du kan finde i version 20. Du kan dykke ned i forskellige kategorier og finde frem til de funktioner og opdateringer, som påvirker dig. Oversigten finder du lige her.