Vil du være vores nye

LS Retail-konsulent

Vi oplever stor kundetilgang i vores Retail-forretning. Derfor søger vi en LS Retail-konsulent til at drive vores spændende projekter og have den daglige dialog med vores kunder. Hvis du brænder for at levere ERP-løsninger til detailhandlen i højeste kvalitet, trives med mange bolde i luften, finder det naturligt at kommunikere både internt og eksternt, og samtidig kan lide at have det sjovt på arbejdet, så er du den helt rette for os!

Som LS Retail-konsulent indgår du i et tæt samarbejde med vores dygtige team af NAV/BC-udviklere og LS-konsulenter. Du får ansvaret for dine egne opgaver og projekter, men du skal også kunne indgå i projektteams på tværs af vores kontorer. Du får en stor kundekontaktflade og bliver virksomhedens ansigt ud mod dine kunder. Derfor er det vigtigt, at du både kan tage ejerskab, og have en selvstændig tilgang til at drive projektfremgang, men også formår at være bindeled mellem organisationen og vores kunder for at opnå den bedste løsning hver gang. Det er også en fordel, hvis du kan tage udviklerbrillerne på samtidig med at kunne se tingene fra et forretningsmæssigt perspektiv.

Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Kolding, ligesom du kan forvente arbejdsdage på vores andre kontorer i Danmark eller hos vores kunder.

Hvad forventer vi, du har med i rygsækken?

  • Erfaring med implementering af NAV/BC, herunder specifikt LS Retail
  • Du har med fordel kendskab til udvikling og datamodellering i NAV/BC
  • Erfaring med at drive projekter og med at sikre at leverancer leveres inden for de aftalte rammer
  • Du er kunde- og løsningsorienteret og har forretningsforståelse
  • En videregående uddannelse, med vægt på forståelse af virksomhedsdrift, processer og it-understøttelse i virksomheder, er en klar fordel
  • Du er flydende i dansk og kan engelsk på et rimeligt niveau.

HVORDAN VIL VI ELLERS BESKRIVE DIG?

Du går til dine arbejdsopgaver med fokus på muligheder og løsninger frem for at se begrænsninger. Desuden har du sans for detaljer og er god til at afslutte dine opgaver. Du har en god grundforståelse for, hvordan detailbranchen er skruet sammen og fungerer. Dine arbejdsdage vil ikke altid være ens og derfor forventer vi, at det falder dig naturligt at give en ekstra hånd med i travle perioder. Denne fleksibilitet går naturligvis begge veje. Vi forventer, at du med din selvstændighed ikke er bange for at sige din mening, og at du kan sparre med både kollegaer og partnere omkring de bedste webløsninger.

hVAD KOMMER DU SÅ TIL AT LAVE?

  • Du deltager i udarbejdelse af kundeanalyser og business cases samt efterbehandling og opfølgning
  • Du deltager i implementeringsprojekter med forretningssparring, projektkoordinering, referater, præsentationer og brugerundervisning
  • Du sikrer, at de løsninger, du arbejder på, lever op til ’best practice’
  • Du bidrager til et miljø med høj faglighed og kollegial sparring
  • Du tester og dokumenterer.


Lokation

Kolding

Ansøgningsfrist

1. oktober 2020


Ansøg stillingen her

Kategori

JOB konsulent LS retail   implementering forrretningsforståelse


Del dette jobopslag


Kontakt os

Image

Louisa Seested Andersen

HR-koordinator


Hvad kan vi mere tilbyde dig?


Altså udover alle de spændende opgaver vi allerede har nævnt? RelateIT blev etableret i 2012 og er i stor vækst. Derfor har vi travlt, men vi arbejder med et smil på læben og gerne med en sjov kommentar flyvende gennem lokalet. Som medarbejder ved os bliver du en del af en uformel arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dig til chefen. Vi har et godt socialt sammenhold, og slutter gerne en god uge af med en fredagsøl. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har det godt og løbende bliver udviklet, både fagligt og personligt.


Læs mere om RelateIT som arbejdsplads