Vil du være vores nye

Executive Assistant


Er du ambitiøs og har du mod på at gribe det ansvar og de mange bolde, der bliver sendt din vej - så har du her en god mulighed for både faglig og personlig læring samtidig med, at du har indflydelse på, hvordan din karriere udvikler sig.

Igennem de seneste 10 år har RelateIT været på en spændende rejse i et marked, hvor vi vækster i takt med efterspørgslen på vores produkter og ydelser. Vi er nu en størrelse, hvor vi har brug for den rette Executive Assistant, som kan understøtte vores to Managing Partners samt ledelsen bredt i organisationen. Vores kultur er kendetegnet af indflydelse, stor fleksibilitet og frihed, så vores 150 medarbejdere kan skabe de bedste versioner – også af sig selv og for hinanden!

Stillingen rummer mange forskellige opgaver, og dit ansvar dækker områder fra operationelt til strategisk niveau, da du involveres i vores strategiske måde at arbejde på. Derfor er det vigtig, at du formår at forstå vores forretning og kan omsætte dine opgaver og projekter ind i en forretningsmæssig kontekst.

Som deltager på vores direktionsmøder og øvrige større ledelsesmøder kommer du helt tæt på forretningen, og du er med, hvor de forretningsmæssige beslutninger bliver truffet. Din reference er til vores Managing Partners, men da vi er en flad organisation, vil dine opgaver og projekter oftest opstå i forbindelse med den udøvende ledelses arbejde. Både når vi arbejder strategisk med nye initiativer, og når der skal eksekveres på projekter, processer og forskellige forretningsrelaterede aktiviteter.

Ansvar, opgaver og projekter afhænger af din indstilling, iver og evner, men grundlæggende vil der være nogle mere faste opgaver som f.eks.:

  • Planlægning og koordinering af ledelsesmøder inklusive udarbejdelse af dagsordener, PowerPoints og referater
  • Støtte direktionen i udviklingen af ​​organisationens strategiske planlægning, rapportering og målsætning
  • Deltage på ledelsesmøder, hvor du vil indgå i vores ledelsesaktiviteter og følge op på beslutninger
  • Igangsætte og drive egne forretningsmæssige og organisatoriske projekter
  • Være ambassadør for vores kultur og værdier

Vi har kontorer i 5 danske byer og et i Dubai. Du vil få din daglige gang på vores kontor i hjertet af Odense, men det er forventeligt, at du også kommer rundt på vores andre lokationer. Vi løser generelt vores opgaver ved at involvere og bringe mennesker sammen, og kun herigennem kan du tilgå de fleste af dine opgaver og med succes løse de mange spændende udfordringer, du bliver stillet overfor.

Om dig

Når vi møder dig, vil vi ikke være i tvivl om dine stærke færdigheder, der naturligt får dig til at skille dig ud. Vi sætter dog en ære i at være ordentlige og respektfulde – både ift. hvordan vi er sammen og i faglige sammenhænge.

Du trives i en understøttende og koordinerende rolle, hvor du kan lytte dig frem til organisationens og ledelsens behov. Samtidig er du den, der tager teten, og med din analytiske og metodiske tilgang griber du opgaverne og tager initiativ til at få dem udført.

Din baggrund

Vi forestiller os, at den ideelle kandidat har en kandidatuddannelse som f.eks. cand.merc, cand.jur eller lignende og gerne 2-3 års erfaring i en lignende funktion. Hvis du har kendskab til en projektmetode som f.eks. Prince II og et projektstyringsværktøj som kunne være MS Project, så er du allerede godt med på, hvordan vi arbejder projektorienteret.

Du har erfaring med at udvikle præsentationer og er stærk i din skriftlige kommunikation, og du har selvfølgelig fremragende IT-færdigheder, herunder Word, Excel, PowerPoint, SharePoint og Teams. Har du stiftet kendskab med et ERP-system og konsulentbranchen, er det en stor fordel ift. at forstå vores forretning.

Derudover forventer vi, at du er flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt, og at du har kørekort samt adgang til bil.

Hold dig ikke tilbage med at sende din ansøgning afsted – vi følger løbende med og er klar på at invitere interessante kandidater til samtale.



Lokation

Odense

Ansøgningsfrist

3. juli 2022


Ansøg stillingen her

Kategori

JOB • Executive assisstant koordinering planlægning


Del dette jobopslag


Kontakt os

Image

Simon Berthelsen

Managing Director & Partner

Image

Trine Hansen

HR Consultant


Let's succeed together


RelateIT blev etableret i 2012 og er siden da vokset til seks lokationer med mere end 145 medarbejdere, og vi har en produktsammensætning i hastig udvikling. Derfor har vi travlt, men vi arbejder med et smil på læben og gerne med en sjov kommentar flyvende gennem lokalet. Som medarbejder hos os bliver du en del af en uformel arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dig og til chefen. Vi har et godt socialt sammenhold, og vi holder løbende sociale arrangementer eller slutter ugen af med en lille fredagsbar. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har det godt og løbende bliver udviklet, både fagligt og personligt.


Læs mere om RelateIT som arbejdsplads