Vil du være vores nye
BOGHOLDER

Er du en erfaren og selvstændig bogholder med en god regnskabsforståelse? Trives du med at have en varieret og dynamisk hverdag med mange forskellige opgaver, hvor din viden og hjælp efterspørges? Så er du måske vores nye kollega i Finansteamet.

Du vil blive en del af et team bestående af fire andre kollegaer, som sammen løser opgaver inden for finans, debitor- og kreditorstyring samt lønadministration. Du kommer til, sammen med resten af teamet, at spille en vigtig rolle i månedsafslutning, hvor vi rapporterer til vores moderselskab Monjasa.

Du kommer til at arbejde med en bred portefølje af opgaver i samarbejde med teamet:

  • Håndtering af kreditorbilag
  • Håndtering af rejseafregningsbilag
  • Betalinger og bankafstemning
  • Deltagelse ved månedsluk
  • Support og deltagelse i løbende revision inden for eget arbejdsområde

Vi har kontor i 5 danske byer og i Dubai. Det er til vores kontor i hjertet af Odense, hvor vi kan tilbyde dig en varieret hverdag med en stor kontaktflade i RelateIT. Du kan også få dage på vores andre lokationer i landet.

Om dig

Du er ansvarsbevidst og sætter en ære i kvaliteten af dit arbejde. Du arbejder struktureret og har øje for detaljen samtidig med, at du kan bevare overblikket og prioritere dine opgaver.

Du er en holdspiller, der er imødekommende og nysgerrig på, hvordan vi kan gøre hinanden bedre i hverdagen – både i teamet men også som virksomhed. Du er opsøgende og rækker ud i dit team, hvis du har brug for sparring. Vi skal lykkes med en bred opgaveportefølje i fællesskab, så du skal samtidig også have lyst og mod til at tilgå nye opgaver. Du har et godt humør og trives godt i en central rolle, hvor mange efterspørger din viden i det daglige.

Din baggrund

  • Uddannelse inden for kontor/regnskab eller anden relevant uddannelse
  • Mindst 3 års erfaring med bogholderi/regnskab og god regnskabsforståelse
  • Vant til at håndtere et bredt udvalg af opgaver på forskellige niveauer
  • Erfaring med månedsluk, så du forstår at arbejde rundt om opgaverne
  • Superbruger i MS Office-pakken
  • Du er flydende i dansk og kan engelsk på et rimeligt niveau

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med Microsoft Dynamics NAV/BC, Document Capture og Excel.

Vi læser ansøgninger løbende, så du skal ikke holde dig tilbage med at sende din ansøgning.



Lokation

Odense

Ansøgningsfrist

Desværre udløbet


Send en uopfordret ansøgning

Kategori

JOB • bogholder administration finans


Del dette jobopslag


Kontakt os

Image

Trine Hansen

HR Consultant

Image

Randi Stenstrøm Andersen

Head of Finance


Let's succeed together


RelateIT blev etableret i 2012 og er siden da vokset til seks lokationer med mere end 140 medarbejdere, og vi har en produktsammensætning i hastig udvikling. Derfor har vi travlt, men vi arbejder med et smil på læben og gerne med en sjov kommentar flyvende gennem lokalet. Som medarbejder hos os bliver du en del af en uformel arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dig og til chefen. Vi har et godt socialt sammenhold, og vi holder løbende sociale arrangementer eller slutter ugen af med en lille fredagsbar. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har det godt og løbende bliver udviklet, både fagligt og personligt.


Læs mere om RelateIT som arbejdsplads