Vil du være vores nye

IT-serverkonsulent?


Motiveres du af at yde en god service og hjælpe kunder, så deres IT spiller 100%? Kan du koble kundernes behov og din faglighed, så du skaber gode og driftssikre løsninger? Så er du måske den, vi søger!

RelateIT er et konsulenthus i en rivende udvikling, og det kan vi også mærke på de opgaver, der ligger indenfor infrastrukturområdet. Vi søger derfor endnu en konsulent til vores fantastiske team. Som afdeling har vi en bred portefølje af opgaver, men vores vigtigste opgave er at understøtte vores kunders NAV/BC-installation. Det omfatter blandt andet, at vi tager os af serveropsætning og drift i Azure, Office365 administration, netværk, overvågning og sikkerhed.

Vi sætter en ære i vores faglighed, og at der er styr på tingene, så vi har tilfredse kunder. Ved at trække på hinandens kompetencer lykkes vi med at løse udfordrende opgaver på bedst mulig vis og hurtigst muligt.

hvad kommer du til at lave?

Som vores nye konsulent får du driftsansvaret for en del kunder, hvor du skal sikre, at kundernes IT-løsninger altid fungerer optimalt og driftes bedst muligt. Driften kan blandt andet omhandle Hypervisor, Windows serverplatforme, applikationer, backup og Microsoft NAV, så det er vigtigt at du har en bred forståelse for infrastruktur både i skyen og i kælderen.

Vi er otte medarbejdere indenfor hele infrastrukturområdet, og du bliver en del af driftsteamet med fire skarpe konsulenter. Teamet samarbejder både om nye projekter og faste driftsopgaver for danske og udenlandske kunder. Vi arbejder på mange forskellige platforme fra forskellige leverandører, og du får derfor hænderne i mange forskellige slags opgaver – derfor er der også stor mulighed for at præge dine arbejdsopgaver og din hverdag. Vi stræber efter at være en strategisk partner for vores kunder, med fokus på de nyeste teknologier, og vi forsøger at udfordre status quo hos kundernes it-løsninger.

Din arbejdsplads bliver på vores kontor i enten Odense eller Kolding, og du vil derudover have arbejdsdage på vores andre kontorer i Danmark eller hos vores kunder.

dine arbejdsopgaver omhandler

Fastlagte og tilbagevendende driftsopgaver på tværs af kunder og systemer, f.eks.:

  • Microsoft Windows Server
  • Microsoft Hyper-V
  • Microsoft SQL
  • Microsoft Exchange
  • Microsoft Sharepoint
  • Microsoft Skype for Business
  • Microsoft Teams
  • Desktop Central
  • Linux
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Business Central
  • Microsoft NAV

Derudover vil der være projekter med infrastruktur i Microsoft Azure.

hvordan vil vi beskrive dig?

Vi har altid en kunde som modtager i den anden ende, så vi har brug for dig, der er faglig dygtig, ansvarsbevidst og ambitiøs i forhold til, hvordan du løser dine opgaver og overholder deadlines. Som person trives du med at være generalisten, der kender til mange forskellige systemer uden at være eksperten i dem alle – samtidig med at du evner at tænke tingene sammen. Det gør dig i stand til at bidrage proaktivt med nye muligheder og løsninger, og så er du ikke bange for at tænke højt og prøve nye ting af.

Du har en positiv tilgang til dine opgaver og byder ind med en fælles holdånd. Vi hjælper hinanden i teamet, og vi forventer derfor, at det falder dig naturligt at give en ekstra hånd med i travle perioder. Denne fleksibilitet går naturligvis begge veje.

hvad forventer vi, du har med i rygsækken?

  • Du er uddannet datatekniker eller har opnået samme kompetencer gennem joberfaring
  • Mindst 3 års IT-erfaring, evt. fra en intern IT-afdeling eller med datacenterdrift
  • God erfaring med Microsofts produkter
  • Kendskab til netværk samt nye teknologier som cloud vil være en fordel
  • Konsulenterfaring er en fordel, men ikke et krav
  • Flydende i skriftligt og mundtligt dansk og kan engelsk på højt niveau



Lokation

Kolding eller Odense

Ansøgningsfrist

udløbet


Send en uopfordret ansøgning

Kategori

JOB • IT serverkonsulent  netværk  Drift


Del dette jobopslag


Kontakt os

Image

Marie Kathrine Boe Lystlund

HR-ansvarlig

Image

Kim Augustinus

Seniorkonsulent


Hvad kan vi mere tilbyde dig?


RelateIT blev etableret i 2012 og er siden da vokset til seks lokationer med mere end 100 medarbejdere og har en produktsammensætning i hastig udvikling. Derfor har vi travlt, men vi arbejder med et smil på læben og gerne med en sjov kommentar flyvende gennem lokalet. Som medarbejder hos os bliver du en del af en uformel arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dig til chefen. Vi har et godt socialt sammenhold, og slutter gerne en god uge af med en fredagsøl. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har det godt og løbende bliver udviklet, både fagligt og personligt.


Læs mere om RelateIT som arbejdsplads