LS Retail


komplet it-løsning til detailbranchen

LS Retail er markedets mest komplette løsning til detailbranchen og dækker alt fra en enkelt butik til store detailkæder. Du kan styre din forretning effektivt, da du får alle dine vigtige IT-systemer samlet i en komplet integreret løsning med Microsoft 365 Business Central som base. Med andre ord får du alt, hvad du har behov for i ét samlet system, så du kan drive din forretning optimalt 

skabt til detailhandlens krav:  

  • Salg på tværs af mange salgskanaler – fra online til POS 
  • Overblik over vigtige data i din forretning 
  • Effektiv lager- og logistikhåndtering 
  • Gode vilkår for kundeservice og kundeloyalitet  



LS Retail

LS Retail giver dig flere forretningsfordele og styrker dit salg 

Knyt onlineshops og fysiske butikker sammen 



Administrer salg, lager, priser, kampagner, tilbud og meget mere til både dine fysiske butikker og onlinebutikker. 

Knyt processer og software sammen



Styr alle dine forretningsprocesser fra POS til ERP over lager til franchises og distribution. 

Knyt brancher og brands sammen



Administrer alle dine virksomheder i din portefølje inden for én løsning med dybt specialiseret branchefunktionalitet. 

Knyt alle informationer sammen



Få et centralt omdrejningspunkt for dit lager, din drift og dine kunder, og få adgang til dataanalyse og salg fra alle kanaler.

Gennemtestet og driftssikker it-løsning til detail - POS & ERP-System i ét

LS Central til retail er verdens største og førende løsning baseret på Microsoft Dynamics NAV/365 Business Central til detailbranchen, og med mere end 50.000 detailkunder og 120.000 POS terminaler er du garanteret en driftssikker løsning, der er gennemtestet.  

Du får et komplet system, der er skræddersyet detailbranchen og dækker alle dele af din forretning – fra hovedkontor til den enkelte butik og fra finans og salg til CRM og logistik. Og så er den skalerbar. Så uanset om du er en mindre virksomhed, eller om du har en større detailkæde med mange butikker, så kan vi i fællesskab finde frem til, hvilken løsning, der dækker dine behov bedst.  

Vi giver allerede disse kunder (og flere til) stor værdi med LS RETAIL  

Beckmann farver
LS Retail
LS Retail
Garant
Imerco
DGI byen
humac
Wood Wood

Specialister i LS Retail til detailbranchen 

twoday RelateIT har leveret LS Retail-løsninger til flere af Danmarks største kæder siden 2012 og har stor erfaring med at optimere de komplekse processer i detailbranchen, så det skaber værdi for vores kunder og ikke mindst for vores kunders kunder. Vi er LS Retail Diamond Partner og vi arbejder tæt sammen med både LS Retail og Microsoft, så vores konsulenter altid er opdateret på den nyeste teknologi.  


Læs mere om vores brancheløsninger til detailbranchen her

Book en 1-1 gennemgang af dine digitale retail-processer her 

Arbejder du med retail og driver du forretning både via butikker og digitalt salg, så får du svar på:
  • om du kan digitalisere og effektivisere din forretning yderligere 
  • om du kan strømline kundeoplevelsen fysisk og digitalt endnu mere 
  • hvordan du bedst vækster med flere butikker – enten i Danmark eller på tværs af landegrænser
  • dine spørgsmål vedr. evt. skift af ERP-system med integreret POS-løsning 

Gennemgangen er helt uforpligtende. 

twoday RelateIT er en af Danmarks førende specialister i at analysere og rådgive retail-forretninger om optimering af processer med udgangspunkt i softwareløsningen LS Retail, der kan skaleres til at passe til både enkeltstående forretninger og internationale kæder. 

3-5 deltagere fra
jeres virksomhed

1 workshop dag
Vi besøger jer

Image

Hvad gør en retail-forretning effektiv og rentabel?
  • En klar forretningsstrategi 
  • Et troværdigt brand 
  • Digitale processer, der smelter sammen med den fysiske butik
  • Omni-channel fokus  

twoday RelateIT er specialister i at hjælpe retail-forretninger til vækst. Du kan læse meget mere her.

5 gode grunde til at vælge LS Retail

1. En alt-i-en-løsning til detailhandelen
LS Retail er en alt-i-en-løsning, der dækker alle de dine behov for at styre din detailforretning lige fra lagerstyring og salg til finansiering og kundeservice. Du får en komplet løsning, der er bygget til detailbranchen, og som er samlet ét sted.

2. Skræddersyet til din virksomhed
Du har mulighed for at, LS Retail kan tilpasses din virksomheds specifikke behov og processer.

3. Integration med Dynamics 365
LS Retail er bygget på Microsoft Dynamics 365 platformen. Derfor kan du nemt integrere din løsning med andre systemer – og du kan selvfølgelig også integrere med andre brugbare Microsoft-værktøjer som Office365 og Power BI. Det betyder, at du kan få en mere sammenhængende og strømlinet oplevelse og få mere værdi i din forretning.

4. Fleksibel og skalerbar løsning
Løsningen kan skaleres efter dine behov. Du kan tilføje eller fjerne funktionalitet, efterhånden som din virksomhed vokser eller skifter fokus, og du kan vælge mellem cloud-baseret eller on-premises hosting.

5. Konstant udvikling og fokus på brugervenlighed
LS Retail har en intuitiv og brugervenlig grænseflade, der gør det nemt for dig at bruge og navigere i. LS Retail er konstant under udvikling og teamet lytter til brugernes feedback og tilpasser systemet til brugernes ønsker og behov. Brugervenligheden opdateres løbende og giver dig endnu flere værktøjer til at forbedre din forretning. Summa summarum er du sikret en løsning, der passer til netop din branche.

Få mobile muligheder til din LS Retail løsning med Softpay

Vidste du, at du kan styrke og supplere din LS Retail løsning med en smart Softpay app scannerløsning?

Du får en mobil nødkasseløsning, der altid virker – og du bliver mere fleksibel i dine salgsmuligheder. Kunderne betaler kontaktløst med kort eller mobil, og dit salg integreres efterfølgende direkte i LS Central.


Læs mere om Softpay


Image