Vil du være vores nye

Business central hybrid-konsulent 


Vi har travlt i RelateIT – og projekterne befinder sig ikke kun indenfor de danske landegrænser. Vi søger derfor en eventyrlysten konsulent til vores kontor i Dubai, som brænder for at levere både faglige konsulentydelser og udvikling af højeste kvalitet.

Vores lokation i Dubai slog dørene op i januar 2019, og er derfor både ung af sind og natur. Det betyder, at der vil være rig mulighed for at sætte dit personlige præg på, hvordan lokationen kommer til at se ud i fremtiden. Har du mod på at deltage i rådgivning og implementering af løsninger for vores kunder i Mellemøsten, samt supportere på danske projekter, så er du den helt rette for os!

Som Business Central Hybrid Konsulent vil du indgå i vores dygtige team af konsulenter og udviklere. Du får ansvaret for dine egne opgaver og projekter, men du skal også indgå i projektteams på tværs af vores lokationer. Du får en stor kundekontaktflade og bliver én af virksomhedens ansigter udadtil. Du vil, i samarbejde med lokationens manager, deltage i salget, kontrakterne og projekterne – og dermed RelateITs samlede indsats i Mellemøsten. Det er derfor vigtigt, at du har et ”drive” og en selvstændig tilgang til dine kunder og projekter, men ligeledes at du internt er en god teamplayer, så vi i fællesskab leverer løsninger og rådgivning, der lever op til vores værdier (Respekt, Ambition, Nysgerrighed, Smil & Glæde). Teamet deltager aktivt på danske projekter og der vil til tider være behov for, at vi leverer på større udviklingsprojekter, hvor det også er vigtigt, at du er i stand til at give en hånd med.

Arbejdspladsen bliver i Dubai, De Forenede Arabiske Emirater, hvor RelateIT DMCC holder til i Jumeirah Lake Towers (JLT).

HVAD FORVENTER VI, DU HAR MED I RYGSÆKKEN?

  • En videregående uddannelse, eller tilsvarende erfaring, med vægt på virksomhedsdrift, processer og it-understøttelse i virksomheder
  • Evnen til at deltage i salgsrelaterede opgaver
  • En kunde- og løsningsorienteret tilgang med en god forretningsforståelse
  • Erfaring med at drive projekter og med at sikre, at leverancer leveres inden for de aftalte rammer
  • Erfaring med implementering af Business Central og NAV, inden for flere moduler
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk på højt niveau

Herudover vil det være et stort plus, men ikke et krav, at du har

  • Erfaring med udvikling af Business Central (AL) og NAV (C/AL) kode
  • Teknisk og/eller funktionel kompetence i LS Retail

Hvordan vil vi beskrive dig?

Du går til dine arbejdsopgaver med fokus på muligheder og løsninger, frem for at se begrænsninger. Du er udadvendt og trives i dialog med eksisterende-, såvel som potentielle kunder. Du har sans for detaljer og er god til, i samarbejde med dine kolleger, at følge dine arbejdsopgaver helt til dørs. Dine arbejdsdage vil ikke altid være ens og derfor forventer vi, at det falder dig naturligt at ligge en ekstra indsats i travle perioder. Denne fleksibilitet går naturligvis begge veje. Vi forventer, at du med din selvstændighed, ikke er bange for at sige din mening og at du kan sparre med både kunder, kollegaer og partnere på et tydeligt og velformuleret engelsk og dansk.

Hvad kommer du så til at lave?

  • Du driver udarbejdelse af kundeanalyser og business cases, samt efterbehandling og opfølgning
  • Du driver og deltager i implementeringsprojekter med forretningssparring, projektkoordinering, referater, præsentationer og brugerundervisning
  • Du deltager i salgsarbejdet på potentielle nye kunder i samarbejde med lokationens manager
  • Du sikrer, at de løsninger du arbejder på, lever op til ’best practice’
  • Du bidrager til et miljø med høj faglighed og kollegial sparring på tværs af afdelingerne
  • Du tester og dokumenterer efter branchens standarder


Lokation

Dubai

Ansøgningsfrist

3. august 2020


ansøgningsfristen er desværre udløbet


Se vores ledige stillinger her

Kategori

JOB • Konsulent Dynamics NAVimplementering forretningsforståelse


Del dette jobopslag


Kontakt os

RelateIT, Business Central hybrid-konsulent, RelateIT, Dubai, Stine Thorsen

Louisa Seested Andersen

HR-koordinator


Hvad kan vi mere tilbyde dig?


Altså udover alle de spændende opgaver vi allerede har nævnt? RelateIT blev etableret i 2012 og er i stor vækst. Derfor har vi travlt, men vi arbejder med et smil på læben og gerne med en sjov kommentar flyvende gennem lokalet. Som medarbejder ved os bliver du en del af en uformel arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dig til chefen. Vi har et godt socialt sammenhold, og slutter gerne en god uge af med en fredagsøl. Det er vigtigt for os, at vores medarbejdere har det godt og løbende bliver udviklet, både fagligt og personligt.


Læs mere om RelateIT som arbejdsplads